Χρειάζεσαι βοήθεια;
Κάλεσε μας:

211 780 0708
15 Ιουνίου, 2015

“Αν ήταν σοβαρή η βλάβη, δεν θα έσβηνε έτσι εύκολα”

To παρακάτω είναι πραγματικό email μηχανικού της Spotmechanic, μετά από έλεγχο σε έμπορο της Αττικής. Δεν αλλάξαμε τίποτα, προσθέσαμε μόνο φωτογραφίες

Παιδιά, το παρακάτω έτυχε σήμερα, στον έλεγχο 14xxx στον έμπορο <____>

Ε-έμπορος
Μ-μηχανικός

Ε: Κάπου σε ξέρω εσένα;
Μ: Ναι έχω ξανακάνει έλεγχο εδώ
Ε: Μπράβο είχες βγάλει ένα Auris άχρηστο…
Μ: Δεν το έβγαλα απ’ το μυαλό μου, είχε σοβαρά θέματα
Ε: Δεν το πήρε ο πελάτης σου, το πήρε όμως κάποιος άλλος την επομένη μέρα και το πήγε σε επίσημο αντιπρόσωπο και του είπαν  “μπράβο τι ωραίο αυτοκίνητο είναι αυτό”
Μ: Ο καθένας μπορεί να πει ότι θέλει. Εγώ έκανα τον έλεγχο μου, φωτογράφισα τα ευρήματα και βγήκε η αξιολόγηση. Δεν κερδίζω κάτι είτε βγει καλή ή κακή. Το μονό που θέλω, είναι ο πελάτης να ξέρει τί έχει το αυτοκίνητο

Αρχίζω τον έλεγχο στο συγκεκριμένο Alfa Romeo και φτάνω στη στιγμή του ελέγχου ράμπας. Το αμάξι δεν έπαιρνε μπρος γιατί είχε μείνει από βενζίνη.

Πήγε ο Ε με ένα μπιτόνι στο βενζινάδικο και έφερε. Το γέμισε και πήρε μπρος τελικά.

Σε εκείνο το σημείο ήθελε να το ανεβάσει ο ίδιος στις ράμπες. Το ανέβασε, το έσβησε, πήρε τα κλειδιά και έφυγε.

Τον φώναξα για να το σηκώσω και από πίσω.

Πάλι το ίδιο, το ανέβασε, το έσβησε, πήρε τα κλειδιά και έφυγε.

Στο τέλος του είπα οτι χρειαζόμουν τα κλειδιά για  να κάνω μερικούς ελέγχους (μου είπε ότι δεν θα μου το έδινε για test drive).

Μου τα έδωσε το άναψα και εκεί είδα το check engine light. Του το είπα (αφού το φωτογράφισα), και το απέδωσε στις προσπάθειες μας να το βάλουμε μπρος χωρίς βενζίνη.

Ε: “Δεν είναι τίποτα”, είπε, “θα φέρω το laptop να τη σβήσω”

Έτσι και έκανε, ενώ την ώρα που είχε συνδέσει το laptop και κατέβαζε τις βλάβες για τις σβήσει, έβγαλε πρόβλημα και στα φρένα. Μόλις του το είπα απάντησε,

Ε: “Δεν είναι τίποτα!” Και τσααακ delete!

“Βλέπεις;  Αν ήταν κάτι σοβαρό δεν θα έσβηναν έτσι εύκολα…”

Spotmechanic: Ο πελάτης ενημερώθηκε, ενώ όλη αυτή η ιστορία καταγράφηκε στις παρατηρήσεις του μηχανικού και αποτυπώθηκε στη 10σέλιδη αναφορά

  • Eτικέτες:
127 Shares
Share127
Tweet
Pin
Share