Χρειάζεσαι βοήθεια;
Κάλεσε μας:

211 780 0708
08 Ιανουαρίου, 2016

Οδηγός Αγοράς Toyota Aygo, μοντέλο 2005-2014

Τι πρέπει να γνωρίζετε πριν αγοράσετε ένα μεταχειρισμένo Toyota Aygo, ένα από τα μικρά μοντέλα πόλης της αγοράς; Αναλυτικά στις κατηγορίες που ακολουθούν θα ενημερωθείτε με λεπτομέρεια!

ΣΤΟΙΧΕΙΑ/ΕΓΓΡΑΦΑ

Κυβικά: 998 cc
Ιπποδύναμη: 68 ps
Τέλη κυκλοφορίας: 120 ευρώ
Παραγωγή: 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014
Διαστήματα service: ανά 15.000 χλμ.
Κατανάλωση καυσίμου: 5 λίτρα / 100 χλμ.

ΔΟΜΗ / ΠΛΑΙΣΙΟ

H αλήθεια είναι ότι δεν προσφέρει την μέγιστη ασφάλεια, κάτι λογικό όμως λόγω του μικρού του μεγέθους! Το Toyota Aygo κερδίζει 3 αστέρια στο euroNCAP, ικανό να προστατέψει τους επιβάτες σε ένα μικρό τρακάρισμα μέσα στη πόλη!

Στη Spotmechanic δίνουμε πολύ μεγάλη βάση στον έλεγχο του πλαισίου, διενεργώντας 20 ελέγχους σε 12 καίρια σημεία του με 3 διαφορετικούς τρόπους. Δες τον έλεγχο της δομής σε λεπτομέρεια εδώ

ΜΗΧΑΝΙΚΑ

Ο κινητήρας του Toyota Aygo είναι o 1000άρης  τρικύλινδρος  ικανός να κινεί  το μικρό μοντέλο με άνεση ακόμη και σε μακρινό ταξίδι!  Η μεικτή κατανάλωση μένει στα 5,0 λίτρα, το μόνο αρνητικό είναι η θορυβώδης λειτουργία του. Πριν αγοράσεις ένα μεταχειρισμένo Toyota Aygo, χρειάζεται προσοχή:

[optin-monster-shortcode id=”k728ell3qdd0t0g7″]

  • Οι βάσεις μηχανής , αν κάποια είναι κομμένη έντονο τρέμουλο θα νιώθουμε μέσα στη καμπίνα!
  • Οι αλλαγές λιπαντικού στην ώρα τους είναι απαραίτητες για αυτό και θα ζητήσουμε το αρχείο service!
  • Το δίσκο πλατό είναι  αρκετά σημαντικό και δεν μπορούμε να το παραβλέψουμε. Ειδικά στα αυτόματα κιβώτια έχουμε συναντήσει οχήματα που χρειαζόντoυσαν αλλαγή ακόμη και στα πρώτα 35.000 χλμ

Η Spotmechanic στο έλεγχό της καλύπτει κινητήρα και λοιπά μηχανικά μέρη, σύστημα ψύξης και μετάδοση/κιβώτιο, συνδυάζοντας ευρήματα από τον οπτικό έλεγχο στο χώρο του κινητήρα, τον έλεγχο πατώματος με τις ράμπες ανύψωσης καθώς και το test drive. Δες σε λεπτομέρεια τα αποτελέσματα του μηχανικού ελέγχου εδώ

ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Εμπρός δίσκοι – πίσω ταμπούρα, κλασική λύση σε όλα τα μικρά μοντέλα της αγοράς. Τα 920 κιλά του αμαξώματος φρενάρουν ικανοποιητικά με το πάτημα του μεσαίου πεντάλ, πιο γρήγορη φθορά στα τακάκια παρατηρείται παραδόξως στο μοντέλο με το αυτόματο κιβώτιο, οπότε δώστε παραπάνω προσοχή! Η ανάρτηση από την άλλη αποσβένει ικανοποιητικά, ενώ μπορεί και κρατά σωστά το όχημα στη πορεία του ακόμα και με ευέλικτη οδήγηση!

Ο τεχνικός έλεγχος της Spotmechanic καλύπτει ανάρτηση και άξονες, το σύστημα διεύθυνσης, το σύστημα πέδησης καθώς και τις ρόδες και τα ελαστικά, ενώ καταγράφουμε την κατάστασή τους είτε υπάρχει κάποιο εύρημα είτε όχι. Δες και τα 38 σημεία που κοιτάμε με πάνω από 50 ελέγχους εδώ

ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Μεγάλη ποικιλία χρωμάτων, τρίθυρο ή πεντάθυρο αμάξωμα, δεν υπάρχουν επιλογές sport εξοπλισμού κλπ. Συμβιβαζόμαστε λοιπόν με την απλή κλασική αισθητική! Τυχόν επισκευές ή βαψίματα έχουμε συναντήσει στο μεγαλύτερο αριθμό ελέγχων, μην ξεχνάμε όμως ότι πρόκειται για ένα καθημερινό αυτοκίνητο πόλης με ότι αυτό συνεπάγεται…

Ο ενδελεχής έλεγχος του εξωτερικού μέρους μπορεί να σου δώσει πολλές πληροφορίες για το ιστορικό ατυχημάτων ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου. Η Spotmechanic χωρίζει το αυτοκίνητο σε 17 σημεία τα οποία και τα ελέγχει με κορυφαίο εξοπλισμό ανίχνευσης πάχους βαφής, ψάχνοντας παράλληλα και για αποδεικτικά κακής εφαρμογής και αποσυναρμολόγησης. Στο εξωτερικό περιλαμβάνεται και ο έλεγχος των παρμπρίζ, που δίνει σημαντικές πληροφορίες για τη χρονολόγηση του αυτοκινήτου.

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Εδώ συναντάμε απλές σχεδιαστικές λύσεις, μονοκόμματο ταμπλό και πίνακα οργάνων χωρίς θερμοκρασία νερού και ρολόι! Αρκετά μεταλλικά μέρη είναι φανερά (πόρτες εσωτερικά) πάντα βαμμένες στο χρώμα του αμαξώματος όμως (μείωση του κόστους), η συναρμολόγηση όμως είναι καλή κοντά στα συνήθη standard της Toyota. Τέλος, ο χώρος αποσκευών είναι λιγότερο από μικρός κάτι που δεν βολεύει αν μεταφέρεις πάνω από 2 επιβάτες σε μακρινή απόσταση!

Αξίζει να αναφέρουμε μια παρατήρηση για τον διακόπτη των alarm: τον βρίσκουμε συχνά ραγισμένο για κάποιο λόγο, σχεδόν σε όλα τα μοντέλα της αγοράς! Κατά τα άλλα, ακόμα και τα παλαιότερα μεταχειρισμένα Toyota Aygo, θα τα βρει κανείς σε αρκετά καλή κατάσταση, δείγμα και της ποιότητας των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί.

Ο σωστός τεχνικός έλεγχος πρέπει να δίνει μία σαφή εικόνα του εσωτερικού, καθώς επηρεάζει την καθημερινή μας αίσθηση. Η Spotmechanic χωρίζει το εσωτερικό σε 12 μέρη, ενώ πάντα κάθε εύρημα θα συνοδεύεται και από φωτογραφίες, ώστε να μην χρειάζεται να είσαι πάντα παρών!

ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΕΡΗ

Ελέγχοντας αυτόν τον τομέα θα δώσουμε ιδιαίτερη βάση στο κομπρεσέρ του A/C , αφού πρέπει να βεβαιωθούμε ότι “κομπλάρει” διότι πολλά μοντέλα παρουσίαζαν πρόβλημα. Οι κλειδαριές  σε πάρα πολλά μοντέλα παρουσιάζουν θέματα επίσης και δεν λειτουργούν, όχι τόσο όμως λόγω εργοστασιακής κατασκευής όσο από επίδοξους που τις έχουν σχεδόν αχρηστέψει στην προσπάθειά τους να τα ληστέψουν!

Στην αναφορά ελέγχου μεταχειρισμένων της Spotmechanic θα βρεις πλήρη εικόνα και για τα 37 σημεία που έχουν ελεγχθεί (εσωτερικά και εξωτερικά), ώστε να γνωρίζεις ακόμα και την παραμικρή δυσλειτουργία του μελλοντικού σου αυτοκινήτου.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Τι πρέπει να προσέχεις πριν αγοράσεις ένα μεταχειρισμένο Toyota Aygo;

  • Δοκιμάζουμε το αυτοκίνητο σε όλο το φάσμα των στροφών, ελέγχουμε την μετάδοση για να δούμε και την κατάσταση του δίσκου
  • Ένας μικρός τριγμός ακούγεται συνήθως από το πίσω τζάμι. Δεν είναι κάτι σημαντικό, οφείλεται στο ότι ανοιγοκλείνει συνέχεια λόγω χρήσης του  πορτ-μπαγκάζ

Συμπέρασμα:  To Toyota Aygo είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο πόλης, τετραθέσιο, οικονομικό και σίγουρα μια επιλογή που δεν θα απογοήτευε κανέναν! Είναι σαφώς ένα τόνο πιο ποιοτικό από τα αδερφάκια του: Citroen C1 και Peugeot 107 ενώ όταν συγκρίνεται με ένα μεταχειρισμένο Fiat 500, το καθένα έχει υπέρ και τα κατά!

0 Shares
Share
Tweet
Pin
Share