Χρειάζεσαι βοήθεια;
Κάλεσε μας:

211 780 0708
18 Μαΐου, 2015

Οδηγός Αγοράς MITSUBISHI COLT CZT, μοντέλο 2005-2008

Τι πρέπει να γνωρίζεται για το γρήγορο μικρό της αγοράς;
Αναλυτικά στις κατηγορίες που ακολουθούν θα τα μάθετε όλα…

ΣΤΟΙΧΕΙΑ/ΕΓΓΡΑΦΑ

Κυβικά: 1500
Ιπποδύναμη: 150
Τέλη κυκλοφορίας: 240 ευρώ
Παραγωγή: 2005, 2006, 2007, 2008
Διαστήματα service: ανά 10.000 χλμ. με το γενικό service να γίνεται στα 100.000 χλμ. ή στα 5 χρόνια , κόστος από 250 ευρώ και άνω
Κατανάλωση καυσίμου: 9 λίτρα / 100 χλμ.

ΔΟΜΗ / ΠΛΑΙΣΙΟ

Το Colt διαθέτει ένα στιβαρό πλαίσιο , το οποίο προστατεύει τους επιβάτες κερδίζοντας 4 αστέρια στο euroNCAP. Θα προτιμούσαμε να έχουν μπει κάποιες παραπάνω μονώσεις από το εργοστάσιο, πράγμα που πολλές φορές κάνουν κάποιοι ιδιοκτήτες λόγω της κακής ακουστικής μέσα στην καμπίνα κατά τη διάρκεια της κύλισης. Τα σημεία του πλαισίου είναι εμφανή, ώστε ένας μηχανικός να μπορεί να κρίνει αν το όχημα έχει περάσει κάποιο σημαντικό ατύχημα ή όχι.

Στη Spotmechanic δίνουμε πολύ μεγάλη βάση στον έλεγχο του πλαισίου, διενεργώντας 20 ελέγχους σε 12 καίρια σημεία του με 3 διαφορετικούς τρόπους. Δες τον έλεγχο της δομής σε λεπτομέρεια εδώ

ΜΗΧΑΝΙΚΑ

Ο κινητήρας του Colt είναι άριστος, όπου με σωστή λιπαντική συντήρηση και αλλαγή των φίλτρων δεν πρόκειται να σε προδώσει ποτέ. Ένα φοβερό και δυνατό μοτέρ, χωρίς να καίει σταγόνα λάδι από αλλαγή σε αλλαγή.
Το κιβώτιο ταχυτήτων του από την άλλη είναι σχετικά δύστροπο, όντως αρκετά ευαίσθητο σε κακή χρήση η οποία μπορεί να προκαλέσει δυσάρεστα αποτελέσματα . Είναι πολύ σημαντικό να ελεγχθεί κατά το test drive, ώστε να διαπιστωθεί τόσο το σωστό κούμπωμα των ταχυτήτων όσο και η αθόρυβη λειτουργία του.

Ένα μηχανικό θέμα που χρίζει προσοχής στο Colt CZT αφορά την πολλαπλή εξαγωγής, η οποία έχει αρκετά μεγάλη πιθανότητα να ραγίσει. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη διαρροή καυσαερίων, είναι εργοστασιακό σφάλμα και το κόστος επισκευής του είναι από 70 έως 120 ευρώ

Η Spotmechanic στο έλεγχό της καλύπτει κινητήρα και λοιπά μηχανικά μέρη, σύστημα ψύξης και μετάδοση/κιβώτιο, συνδυάζοντας ευρήματα από τον οπτικό έλεγχο στο χώρο του κινητήρα, τον έλεγχο πατώματος με τις ράμπες ανύψωσης καθώς και το test drive. Δες σε λεπτομέρεια τα αποτελέσματα του μηχανικού ελέγχου εδώ

ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Το δυνατό μικρό της αγοράς διαθέτει ποιοτικά φρένα ικανά να το ακινητοποιήσουν σωστά ακόμα και ύστερα από συνεχή χρήση. Η ανάρτηση όμως δεν ακολουθεί την ίδια λογική, αφού είναι σκληρή μεν (sport γονίδια) αλλά κακής ποιότητας με αποτέλεσμα να δυσκολεύει την οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου και την άνεση των επιβατών. Τουλάχιστον το τιμόνι έχει πολύ ωραία αίσθηση, αφού είναι βαρύ και άμεσο, υπακούοντας με ακρίβεια στις εντολές του οδηγού.

Τόσο η ανάρτηση όσο και το τιμόνι αποτελούν στόχο βελτίωσης από τους «ανήσυχους» ιδιοκτήτες τους! Οι aftermarket λύσεις είναι πολλές (και κάποιες πολύ καλές), οπότε επιλέγονται συχνά έναντι των εργοστασιακών.

Ο τεχνικός έλεγχος της Spotmechanic καλύπτει ανάρτηση και άξονες, το σύστημα διεύθυνσης, το σύστημα πέδησης καθώς και τις ρόδες και τα ελαστικά, ενώ καταγράφουμε την κατάστασή τους είτε υπάρχει κάποιο εύρημα είτε όχι. Δες και τα 38 σημεία που κοιτάμε με πάνω από 50 ελέγχους εδώ

ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Η ποιότητα βαφής του Colt είναι καλή, και με σωστή συντήρηση δεν θα έπρεπε να εμφανίζει μεγάλες φθορές με το χρόνο.

Ο ενδελεχής έλεγχος του εξωτερικού μέρους μπορεί να σου δώσει πολλές πληροφορίες για το ιστορικό ατυχημάτων του αυτοκινήτου. Η Spotmechanic χωρίζει το αυτοκίνητο σε 17 σημεία τα οποία και τα ελέγχει με κορυφαίο εξοπλισμό ανίχνευσης πάχους βαφής, ψάχνοντας παράλληλα και για αποδεικτικά κακής εφαρμογής και αποσυναρμολόγησης. Στο εξωτερικό περιλαμβάνεται και ο έλεγχος των παρμπρίζ, που δίνει σημαντικές πληροφορίες για τη χρονολόγηση του αυτοκινήτου (δες το σχετικό άρθρο εδώ)

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Ίσως όχι ο κλασικός γιαπωνέζος, καθώς τα σκληρά πλαστικά του συνοδεύονται από αρκετούς τριγμούς σχετικά γρήγορα.

Τουλάχιστον τα bucket καθίσματα της συγκεκριμένης έκδοσης δίνουν την απαραίτητη sport αίσθηση, δίνοντας πολύ καλή στήριξη σε οδηγό/συνοδηγό ενώ αυξάνουν τη διάθεση για γρήγορη βόλτα!

Ο σωστός τεχνικός έλεγχος πρέπει να δίνει μία σαφή εικόνα του εσωτερικού, καθώς επηρεάζει την καθημερινή μας αίσθηση. Η spotmechanic χωρίζει το εσωτερικό σε 12 μέρη, ενώ πάντα κάθε εύρημα θα συνοδεύεται και από φωτογραφίες, ώστε να μην χρειάζεται να είσαι πάντα παρών!

ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΕΡΗ

Το Colt CZT αντιμετωπίζει πρόβλημα στη οθόνη πολλαπλών λειτουργιών του, η οποία σε πολλά μοντέλα σταματά να λειτουργεί . Αν είσαι μέσα στην εγγύηση είσαι τυχερός καθώς καλύπτεται πλήρως, αλλιώς θα χρειαστείς το ποσό των 160 ευρώ για να την αντικαταστήσεις.

Ένα θέμα που απασχολεί τους «ανήσυχους ιδιοκτήτες» είναι ότι το Colt CZT από το εργοστάσιο δεν έχει τρόπο απενεργοποίησης του ESP. Πολλοί ιδιοκτήτες έχουν βρει τη λύση βάζοντας διακόπτη on/off, πρέπει όμως να βεβαιωθείς ότι έχει γίνει σωστά!

Άλλα μικροπροβλήματα λόγω χρήσης υπάρχουν και ποικίλουν ανάλογα με το αυτοκίνητο και τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει.

Στην αναφορά ελέγχου μεταχειρισμένων της Spotmechanic θα βρεις πλήρη εικόνα και για τα 37 σημεία που έχουν ελεγχθεί (εσωτερικά και εξωτερικά), ώστε να γνωρίζεις ακόμα και την παραμικρή δυσλειτουργία του μελλοντικού σου αυτοκινήτου.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Το Mitsubishi colt CZT έχει φοβερά περιθώρια βελτίωσης τα οποία βλέπουμε ή δεν βλέπουμε σε πολλά μεταχειρισμένα μοντέλα . Μία συνήθης πρακτική όμως είναι η επαναφορά των βελτιωμένων μερών σε εργοστασιακή μορφή, ώστε το αυτοκίνητο να πουληθεί ως “απείραχτο”.

Δεν είναι κακό να είναι ή να ήταν ένα αυτοκίνητο βελτιωμένο αρκεί να έχει γίνει σωστά και σε γνώστες του χώρου ώστε να μην υπάρχει λόγος να κρύψει κάποιος κάτι . Από την άλλη, μία συνεχόμενα επιθετική χρήση του αυτοκινήτου αφήνει τα ίχνη της και στα μη βελτιωμένα μέρη του οχήματος, που μόνο ένας σωστός τεχνικός έλεγχος μπορεί να φέρει στην επιφάνεια

Συμπέρασμα: Ένας εξαιρετικός μικρός πύραυλος που δεν έχει παίξει πολύ στην Ελληνική αγορά. Η μοναδικότητα λοιπόν είναι δεδομένη!

0 Shares
Share
Tweet
Pin
Share