Χρειάζεσαι βοήθεια;
Κάλεσε μας:

211 780 0708
28 Μαΐου, 2015

Οδηγός Αγοράς VW Golf V TSI, μοντέλο 2005-2008

Τι πρέπει να γνωρίζετε πριν την αγορά ενός Volkswagen Golf του 2005 έως 2008, ένα από τα πιο διαχρονικά αλλά και καινοτόμα αυτοκίνητα της αγοράς!

Αναλυτικά στις κατηγορίες που ακολουθούν θα τα μάθετε όλα …

ΣΤΟΙΧΕΙΑ/ΕΓΓΡΑΦΑ

Κυβικά: 1400
Ιπποδύναμη: 140
Τέλη κυκλοφορίας: 240 ευρώ
Παραγωγή: 2005, 2006, 2007, 2008
Διαστήματα service: ανά 15.000 χλμ. (σημαντικό να τηρούνται ευλαβικά)
Κατανάλωση καυσίμου: 8 λίτρα ανά / 100 χλμ.

ΔΟΜΗ / ΠΛΑΙΣΙΟ

Το πλαίσιο του Golf είναι πολύ στιβαρό, προσφέροντας κορυφαία προστασία 5 euroNCAP αστεριών στους επιβάτες του. Η ποιότητα κύλισής του είναι πολύ καλή αποσβένοντας σωστά τους κραδασμούς με κορυφαία επίπεδα μόνωσης, ενώ προσφέρει την απαραίτητη αίσθηση ασφάλειας στον οδηγό κάτω από όλες τις συνθήκες οδήγησης. Με πολλά σημεία του να είναι ορατά τόσο από το χώρο του κινητήρα όσο και από κάτω, μπορεί εύκολα να διαπιστωθεί κατά τη διάρκεια του τεχνικού ελέγχου αν κάποια προηγούμενο ατύχημα έχει επηρεάσει τη στιβαρότητά της δομής του.

Στη spotmechanic δίνουμε πολύ μεγάλη βάση στον έλεγχο του πλαισίου, διενεργώντας 20 ελέγχους σε 12 καίρια σημεία του με 3 διαφορετικούς τρόπους. Δες τον έλεγχο της δομής σε λεπτομέρεια εδώ

ΜΗΧΑΝΙΚΑ

Το Golf διαθέτει ένα κινητήρα ο οποίος προσφέρει ταχύτητα με χαμηλή κατανάλωση, συνδυάζοντας για πρώτη φορά τεχνολογία turbo με μηχανικό υπερσυμπιεστή. Η καινοτομία αυτή όμως έγινε και ο λόγος να παρατηρηθούν αρκετά προβλήματα κατά τη διάρκεια ζωής του, που είχαν να κάνουν τόσο με κατασκευαστικές αστοχίες όσο και με πλημμελή συντήρηση από την πλευρά των ιδιοκτητών.

  • Οι αλλαγές λαδιών πρέπει να γίνονται πάντα στην ώρα τους και με το σωστό λιπαντικό, η πολυπλοκότητα και η υψηλή πίεση λειτουργίας του κινητήρα δεν συγχωρούν κακοσυντήρηση
  • Σε πολλά μοντέλα έχει παρατηρηθεί πρόβλημα στην καδένα (πηδάει δόντι με αποτέλεσμα να προκαλείται ζημιά υψηλού κόστους)
  • Οι κινητήρες αυτοί αλλάζουν τρόμπα νερού (η οποία είναι σετ με ένα εξάρτημα του compressor) κατά μέσο όρο στα 90-110.000 χλμ.
  • Σε πολλά μοντέλα έχει παρατηρηθεί πρόβλημα στην αντλία υψηλής (παροχή βενζίνης ) όπως και στον αισθητήρα λ
  • Η βαλβίδα ανακούφισης όπως και η βαλβίδα μέτρησης πίεσης πρέπει να αλλαχτούν στην ώρα τους για να μην δημιουργήσουν πρόβλημα στο turbo

Από την άλλη, το μηχανικό κιβώτιο του Golf δεν θα απογοητεύσει κανέναν. Μερικά μόνο μοντέλα έχουν παρουσιάσει πρόβλημα στο συγχρονιζέ της 2ας , μια μικρού εύρους επισκευή που αναδεικνύεται αμέσως κατά τη διάρκεια ενός σωστού test drive.

Τα πολύπλοκα προβλήματα από την άλλη παρουσιάζονται στο αυτόματο κιβώτιο DSG , το οποίο παρουσιάζει αρκετά θέματα που οφείλονται περισσότερο στην κατασκευή του και όχι τόσο στη χρήση του (χιλιάδες ανακλήσεις ανά τον κόσμο). Η αλλαγή του πολύδισκου δίσκου που θεωρείται αναλώσιμος (δίσκο πλατό) έχει χρειαστεί ακόμη και σε περιπτώσεις οχημάτων με 30.000 χλμ, με κόστος όμως αρκετά υψηλό (700 + ευρώ). Συνεπώς, ο έλεγχος στο test drive για να διαπιστώσουμε αν πατινάρει είναι απαραίτητος κατά την δοκιμή του μεταχειρισμένου οχήματος.

Επιπλέον, ένα άλλο σημαντικό πρόβλημα που παρουσιάζει το συγκεκριμένο κιβώτιο είναι στη μονάδα διαχείρισης ή mechatronic unit control για να είμαστε ακριβείς. Ο εγκέφαλος  αυτός σε πολλές περιπτώσεις φθάνει στο τέλος της ζωής του με αποτέλεσμα να μην λειτουργεί το κιβώτιο. Είναι μια περίπτωση σημαντική που πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη σημασία διότι το κόστος επισκευής  ξεπερνά τα 1000 ευρώ.

Tip : Τα λάδια του dsg θα πρέπει να αλλάζουν κατά τις οδηγίες του κατασκευαστή, είναι ένα πολύ σημαντικό θέμα για την σωστή συντήρηση και λειτουργία του κιβωτίου.

Η Spotmechanic στον έλεγχό της καλύπτει κινητήρα και λοιπά μηχανικά μέρη, σύστημα ψύξης και μετάδοση/κιβώτιο, συνδυάζοντας ευρήματα από τον οπτικό έλεγχο στο χώρο του κινητήρα, τον έλεγχο πατώματος με τις ράμπες ανύψωσης καθώς και το test drive. Δες σε λεπτομέρεια τα αποτελέσματα του μηχανικού ελέγχου εδώ

ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Διαθέτει ποιοτικά και ανθεκτικά φρένα ικανά να το ακινητοποιούν το ίδιο καλά ακόμα και ύστερα από συνεχή χρήση. Η ανάρτηση κινείται σε πολύ καλά επίπεδα, τόσο σε θέματα άνεσης όσο και «κρατήματος», ενώ το τιμόνι είναι άμεσο με σωστή βαρύτητα για όλες τις συνθήκες (πόλη, επαρχιακό δίκτυο).

Ο τεχνικός έλεγχος της Spotmechanic καλύπτει ανάρτηση και άξονες, το σύστημα διεύθυνσης, το σύστημα πέδησης καθώς και τις ρόδες και τα ελαστικά, ενώ καταγράφουμε την κατάστασή τους είτε υπάρχει κάποιο εύρημα είτε όχι.  Δες και τα 38 σημεία που κοιτάμε με πάνω από 50 ελέγχους εδώ

ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Η ποιότητα βαφής του Golf διατηρεί τα κορυφαία standards ποιότητας της VW, προσφέροντας πολλούς χρωματικούς συνδυασμούς που αντέχουν στο χρόνο. Σημείο προσοχής είναι το κάτω μέρος της μάσκας στον εμπρός προφυλακτήρα που βρίσκεται αρκετά χαμηλά, με αποτέλεσμα πολλές φορές να είναι αρκετά φθαρμένο ή σπασμένο σε κάποια σημεία.

Ο ενδελεχής έλεγχος του εξωτερικού μέρους μπορεί να σου δώσει πολλές πληροφορίες για το ιστορικό ατυχημάτων του αυτοκινήτου. Η Spotmechanic χωρίζει το αυτοκίνητο σε 17 σημεία τα οποία και τα ελέγχει με κορυφαίο εξοπλισμό ανίχνευσης πάχους βαφής, ψάχνοντας παράλληλα και για αποδεικτικά κακής εφαρμογής και αποσυναρμολόγησης. Στο εξωτερικό περιλαμβάνεται και ο έλεγχος των παρμπρίζ, που δίνει σημαντικές πληροφορίες για τη χρονολόγηση του αυτοκινήτου

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Το Golf διαθέτει ένα ευρύχωρο και άνετο εσωτερικό χώρο , με ποιοτικά μαλακά πλαστικά χωρίς τριγμούς. Μικροπροβλήματα φθοράς θα βρεις κυρίως στο τιμόνι και το λεβιέ ταχυτήτων ύστερα από αρκετή χρήση, ενώ σε κάποια μοντέλα έχει παρατηρηθεί φθορά/σκίσιμο στην επένδυση του ουρανού, ακριβώς πίσω από την εμπρός πλαφονιέρα.

Ο σωστός τεχνικός έλεγχος πρέπει να δίνει μία σαφή εικόνα του εσωτερικού, καθώς επηρεάζει την καθημερινή μας αίσθηση. Η Spotmechanic χωρίζει το εσωτερικό σε 12 μέρη, ενώ πάντα κάθε εύρημα θα συνοδεύεται και από φωτογραφίες, ώστε να μην χρειάζεται να είσαι πάντα παρών!

ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΕΡΗ

Με πολλές ηλεκτρικές ευκολίες τόσο στον standard όσο και στον προαιρετικό εξοπλισμό, η συγκεκριμένη γενιά Golf δεν παρουσιάζει κάποια συγκεκριμένα προβλήματα, ενώ τυπικές εργοστασιακές αστοχίες όπως τα προβληματικά ηλεκτρικά παράθυρα οδηγού συνοδηγού έχουν λυθεί.

Άλλα μικροπροβλήματα λόγω χρήσης υπάρχουν και ποικίλουν ανάλογα με το αυτοκίνητο και τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει.

Ο έλεγχος της Spotmechanic θα σου δώσει μία σαφή εικόνα και για τα 37 σημεία που έχουν ελεγχθεί (εσωτερικό και εξωτερικό), ώστε να γνωρίζεις ακόμα και την παραμικρή δυσλειτουργία του μελλοντικού σου αυτοκινήτου.

Συμπέρασμα:

Το VW Golf TSI δεν είναι τυχαία best seller στην παγκόσμια αγορά, αφού καταφέρνει να συνδυάζει κορυφαίες τεχνολογίες σε προσιτή τιμή για τον μέσο χρήστη!

Τα προβλήματά του είναι γνωστά, οπότε και λίγο πολύ αναμενόμενα, αλλά για να είσαι σίγουρος, έλεγξέ το! Ζήτα βοήθεια από ειδικό που εμπιστεύεσαι, πάντα πριν αγοράσεις ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο!

0 Shares
Share
Tweet
Pin
Share