Bullying στη μάντρα: “Κοίτα τη χοντρέλο που θέλει και Golf”
Κερατσίνι, Μάιος 2018.
Έλεγχος σε μεταχειρισμένο Volkswagen Golf VI που βρισκόταν στην ιδιοκτησία εμπόρου.
H Ελένη, πελάτης της Spotmechanic, χρησιμοποιούσε την υπηρεσία μας για δεύτερη φορά μέσα στον ίδιο μήνα στην αναζήτησή της για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο!
Ο μηχανικός ήταν ο Αντώνης.
Ώρα 14:00. Ο Αντώνης φθάνει στο ραντεβού του και ο έμπορος βρίσκεται εκεί, παρέα με ένα δεύτερο άτομο που φαινόταν να μην είναι υπάλληλος αλλά μάλλον φίλος του εμπόρου. Το αυτοκίνητο βρισκόταν ήδη στο προαύλιο.
Λίγα λεπτά αργότερα καταφθάνει και η Ελένη και ο έλεγχος αρχίζει. Μετά από περίπου 15 λεπτά, η Ελένη που έπασχε από παχυσαρκία, αποφασίζει να κάτσει στο απέναντι καφέ μέχρι να ολοκληρωθεί ο έλεγχος που διαρκεί 1 ώρα και 15 λεπτά.
Αμέσως μόλις η πελάτισσά απομακρύνεται ξεκινάει μια τραγική στιχομυθία μεταξύ των δύο φίλων που προσπαθούμε να περιγράψουμε παρακάτω μεταφέροντας τις αναφορές του μηχανικού μας:
Φ: “Φίλος εμπόρου”
Ε: “Έμπορος”
Φ: “Κοίτα τη χοντρέλο που θέλει και Golf… Κοίτα ένα βόδι…”
Ε: “Ούτε να περπατήσει δεν μπορεί ρε μα…. το ζώο. Είμαι περίεργος να δω πως θα χωρέσει στο αμάξι.”
Φ: “Μην την αφήσεις να μπει μέσα ρε, τρελός είσαι; Να σφηνώσει και να φωνάζουμε μετά πυροσβεστικές να την απεγκλωβίσουν; Άσε καλύτερα!”
Ε: “Ποοπο ρε μα….. δεν το έχω και ασφαλισμένο (το αμάξι)…”
(Γελια)
Φ: “Φιλαράκο, έλα να δεις! Τέτοια κω….ρα ούτε στα όνειρά σου! Έλα να δεις σου λέω, χάνεις!” είπε ο έμπορος απευθυνόμενος στον Αντώνη ο οποίος έλεγχε σκυμμένος το πλαϊνό μέρος του αυτοκινήτου.
Ο Αντώνης συνέχισε τη δουλειά του χωρίς να δώσει σημασία.
Οι δυο “μπούληδες”, εμφανώς ενοχλημένοι από την (μη) αντίδραση του Αντώνη άρχισαν να χλευάζουν και τον ίδιο που κατά τον έλεγχο σημείωνε τα ευρήματα.
Ε: “Τι γίνεται φιλαράκο; Βρήκες τίποτα;”
Αντώνης: “Θα σας αναφέρω όλα τα ευρήματα στο τέλος του ελέγχου.”
Φ: “Ναι, ναι, γράψτα να μην τα ξεχάσεις.. Να της τα πεις όλα της χοντρής.”
Αντώνης: “Σας παρακαλώ να αναφέρεστε στον πελάτη μου με περισσότερο σεβασμό.”
Ε: Άστον ρε μα…… το παιδί επιτελεί έργο.” είπε ειρωνικά ο έμπορος και συνέχισε στο ίδιο ύφος. “Μην τον ενοχλείς. Δεν βλέπεις με τι αφοσίωση ελέγχει το αμάξι; Ούτε εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς να έκανε!”
Ο Αντώνης μάς είπε αργότερα “εκεί άρχισαν τα γέλια αλλά δεν το συνέχισα. Ήθελα όμως να σταματήσω τον έλεγχο, να τους βρίσω και τους δύο και να πω στην πελάτισσα να μην το αγοράσει.“
Ώρα 15:30. Ο έλεγχος τελείωσε και ο μηχανικός μας φώναξε την Ελένη. Της είπε συνοπτικά την κατάσταση του αυτοκινήτου και της έστειλε την γραπτή αναφορά με τις φωτογραφίες στο email της.
Η αλήθεια είναι ότι το αυτοκίνητο ήταν καλό με φυσιολογικές φθορές για τα χιλιόμετρα και την ηλικία του και η Ελένη προχώρησε στην αγορά του.
Από την μία, χαιρόμαστε που την βοηθήσαμε να βρει ένα καλό αυτοκίνητο. Η Ελένη όμως υπήρξε (εν αγνοία της) θύμα bullying και λυπούμαστε που υπάρχουν τέτοια άτομα στον χώρο του αυτοκινήτου.
____________________________________________________________________________________________________________
Υ.Γ. Οι ιστορίες που γράφουμε είναι πραγματικές και τις μοιραζόμαστε με σκοπό την ενημέρωση των καταναλωτών για τα προβλήματα της αγοράς. Επ’ ουδενί δεν χαρακτηρίζουν τους εμπόρους μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στο σύνολό.