Χρειάζεσαι βοήθεια;
Κάλεσε μας:

211 780 0708
14 Απριλίου, 2016

Οδηγός Αγοράς Μεταχειρισμένου Ford Focus 1,6 TDCI (2008-2010)

Το Ford Focus είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο! Το γεγονός ότι δεν διαθέτει την κλάση του Α3, της BMW Σειράς 1 ή του Golf, το κάνει ακόμα πιο εξαιρετικό αυτοκίνητο. Ως μεταχειρισμένο βέβαιαΟ λόγος βρίσκεται στη γρήγορη υποτίμηση της αξίας του. Στα αγγλικά λέγεται depreciation.

Το Focus της περιόδου 2008-2010 είναι η facelift έκδοση του μοντέλου της δεύτερης γενιάς που παρουσιάστηκε το 2004 και οι διαφορές με μια πρώτη ματιά εντοπίζονται στο νέο ντιζάιν. Επί της ουσίας όμως πρόκειται για την βελτιωμένη έκδοση της δεύτερης γενιάς, απαλλαγμένη από τις βρεφικές της ασθένειες.

Πιο συγκεκριμένα, μιλάμε για την δημοφιλέστερη επιλογή που έχεις: Το Ford Focus 1,6 TDCI με τον diesel κινητήρα. Προσοχή όμως, ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι Euro 4 προδιαγραφών, επομένως η κυκλοφορία του στα μεγάλα αστικά κέντρα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη) απαγορεύεται.

Τα υπέρ: Αισθητά πιο βελτιωμένο από το μοντέλο του 2004, δυναμικό ντιζάιν, οδική συμπεριφορά, άνεση στην καμπίνα, χαμηλή κατανάλωση και ρύποι.

Τα κατά: Μικρότεροι χώροι από τον ανταγωνισμό, κυρίως για τους επιβάτες στα πίσω καθίσματα.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ/ΕΓΓΡΑΦΑ

Χρονολογία: 2008, 2009, 2010
Κυβικά: 1560  κ.εκ.
Ιπποδύναμη: 119 άλογα
Ροπή: 240 Nm
0-100: 10,9 δευτερόλεπτα
Τελική: 188 χλμ/ώρα
Βάρος: 1227 κιλά
Τέλη κυκλοφορίας (2016): 265€
Διαστήματα service: ανά 15.000 χλμ
Μέση κατανάλωση: 4,5 λίτρα/100χλμ

 

ΠΛΑΙΣΙΟ

Το Ford Focus διαθέτει ένα πολύ ασφαλές πλαίσιο εγκεκριμένο από την Euro NCAP με 5 αστέρια. Είναι προσθιοκίνητο και προσφέρεται με 5-τάχυτο χειροκίνητο και 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Συνδυάζοντας το κατά 10% πιο άκαμπτο πλαίσιο μαζί με το μεγαλύτερο μεταξόνιο, το Focus προσφέρει καλύτερη ποιότητα κύλισης από το απερχόμενο μοντέλο.

Το ηλεκτρο-υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης του αυτοκινήτου είναι εξαιρετικό, με φυσικό βάρος και πληροφόρηση που σε αναγκάζει να ανακαλύψεις το εύρος των δυνατοτήτων αυτού του σασί. Καλύτερο του Golf και “μίλια” καλύτερο του Astra.

ΜΗΧΑΝΙΚΑ

Tο συνηθέστερο “πρόβλημα” σε αυτούς τους κινητήρες diesel είναι η ανάγκη αντικατάστασης του φίλτρου κατακράτησης μικροσωματιδίων (DPF). Αυτό το φίλτρο, εμποδίζει τα βλαβερά μικροσωματίδια που παράγονται από την καύση του πετρελαίου να περάσουν στην ατμόσφαιρα. Κάτι σαν τον καταλύτη στους βενζινοκινητήρες. Το κόστος αντικατάστασής του δεν είναι αμελητέο.

Το ζήτημα με το DPF παρουσιάζεται κοντά στις 100.000 χλμ. Βεβαιώσου ότι δεν θέλει απλά καθαρισμό.

Οι diesel κινητήρες θέλουν ζέσταμα και κυρίως όταν η θερμοκρασία το πρωί είναι πολύ χαμηλή. Μην ξεκινάς κατευθείαν σε τέτοιες συνθήκες.

Έχει παρατηρηθεί ότι το διπλής μάζας βολάν αρχίζει να φθείρεται από τις 50.000 χλμ.

Αν το Focus που έχεις βρει έχει το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη “Powershift”, βεβαιώσου από το βιβλίο σέρβις ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης άλλαζε τακτικά τα λάδια του. Απαιτείται η αντικατάσταση των λαδιών κάθε 3 χρόνια.

Ο τεχνικός έλεγχος της Spotmechanic καλύπτει ανάρτηση και άξονες, το σύστημα διεύθυνσης, το σύστημα πέδησης καθώς και τις ρόδες και τα ελαστικά, ενώ καταγράφουμε την κατάστασή τους είτε υπάρχει κάποιο εύρημα είτε όχι. Δες και τα 38 σημεία που κοιτάμε με πάνω από 50 ελέγχους εδώ

ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΕΡΗ

Οι εκδόσεις του Ford Focus Ghia και Titanium είναι εξοπλισμένες με αυτόματο αισθητήρα βροχής. Έχει παρατηρηθεί πρόβλημα σε αυτόν τον τομέα με αποτέλεσμα ο αισθητήρας να μην έχει καλά αντανακλαστικά. Μπορεί να φταίει είτε ο διακόπτης, είτε ο αισθητήρας, είτε…το παρμπρίζ. Στην τελευταία περίπτωση, το πρόβλημα έγκειται στην κακή συναρμολόγηση μετά από την αντικατάσταση του εργοστασιακού παρμπρίζ και ως αποτέλεσμα δεν κάνει καλή επαφή με τον αισθητήρα.

Ένας καινούριος αισθητήρας βροχής κοστίζει γύρω στα 200€.

Δες τους αριθμούς στα κρύσταλλα του αυτοκινήτου. Μπορεί να μάθεις πολύ χρήσιμα πράγματα από αυτά. Αν θες να μάθεις περισσότερα, διάβασε το σχετικό άρθρο που έχουμε γράψει.

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Έχοντας μεγαλύτερο μεταξόνιο και φαρδύτερα μετατρόχια, το Ford Focus είναι πιο ευρύχωρο από τα προηγούμενα μοντέλα.

H αίσθηση στην καμπίνα του facelift είναι αναβαθμισμένη και υπάρχει μεγαλύτερη επιμέλεια στη λεπτομέρεια, όπως για παράδειγμα γύρω από τα όργανα της κονσόλας.

Το κάθισμα του οδηγού και το τιμόνι έχουν μεγάλο εύρος ρύθμισης και έτσι η θέση οδήγησης του Ford Focus είναι πολύ ευέλικτη.

Ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 380 λίτρα. 30 λίτρα περισσότερο από το Golf VI.

ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Η διαφορά με το Ford Focus του 2004 είναι εμφανής κυρίως στο ντιζάιν. H μεγαλύτερη και χαμηλότερη τραπεζοειδής γρίλια στο εμπρός τμήμα και οι επιμηκυσμένοι προβολείς είναι από τα βασικά χαρακτηριστικά του σχεδιαστικού μοτίβου της Ford που άρχισε να εφαρμόζεται από το 2008. Το όνομα αυτού, “Kinetic Design”.

ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Όλες οι εκδόσεις του Ford Focus διαθέτουν ABS και από το 2008 και έπειτα το ESP είναι standard στον εξοπλισμό.

Ford-Focus_European_Version_2008_1600x1200_wallpaper_01

Σε τι τιμή θα το βρω σήμερα;

Αν ψάχνεις για μεταχειρισμένο Ford Focus. η μέση τιμή που βρίσκεις σήμερα την έκδοση 1,6 TDCI είναι τα 7.500€.  

Τι εναλλακτικές έχω;

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το Ford Focus του 2008-2010, είναι ένα value for money αυτοκίνητο. Διαθέτει πολύ καλή οδική συμπεριφορά, άνετη ανάρτηση και μεγάλη γκάμα στους κινητήρες. Αποτελεί μια από τις πιο αξιόπιστες επιλογές στην κατηγορία του! Ένα, εμπορικό και άκρως ανταγωνιστικό μοντέλο που κρατάει την ποιότητα κατασκευής του, σταθερά ανοδική!

Βρες Ελεγμένα Hatchback Αυτοκίνητα

 

0 Shares
Share
Tweet
Pin
Share