Χρειάζεσαι βοήθεια;
Κάλεσε μας:

211 780 0708
26 Απριλίου, 2016

Οδηγός Αγοράς Μεταχειρισμένης BMW Z4 2.2i E85 (2003-2005)

Αν η BMW φημίζεται για ένα πράγμα, αυτό είναι ότι ξέρει να κατασκευάζει αυτοκίνητα με επίκεντρο τον οδηγό. Από τις βασικές εκδόσεις της Σειράς 1 μέχρι τη ναυαρχίδα της βαυαρικής εταιρείας, Σειρά 7, η οδηγική απόλαυση πίσω από το τιμόνι μιας BMW, είναι εγγυημένη.

Το ίδιο συμβαίνει και με την BMW Ζ4.

Οδηγοκεντρικό roadster με κίνηση στους πίσω τροχούς και τέλεια ισορροπία πλαισίου, η Ζ4 βγήκε στην παραγωγή το 2003 με σκοπό να ανταγωνιστεί τα Audi TT και Mercedes-Benz SLK. Φυσικά δεν μιλάμε για την κορυφαία έκδοση “Μ” με τα 343 άλογα, αλλά για τη “μικρή”!

Σε αυτό τον οδηγό αγοράς ασχολούμαστε με την έκδοση της BMW Z4 που “φοράει” τον 6-κύλινδρο κινητήρα των 2.2 λίτρων, απόδοσης 173 ίππων. Αν θέλεις ένα πισωκίνητο roadster με την ποιότητα της BMW, σήμερα μια μεταχειρισμένη Z4 τη βρίσκεις σε τιμή ευκαιρίας.

Τα υπέρ: Σπορ χαρακτήρας, 50-50 κατανομή βάρους, ιδιαίτερο ντιζάιν που θυμίζει roadster μιας άλλης εποχής (μακρύ ρύγχος, κοντή ουρά), μεγάλο πορτ-μπαγκάζ συγκριτικά με τον ανταγωνισμό.

Τα κατά: Αρκετά λιτός ο βασικός εξοπλισμός.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ/ΕΓΓΡΑΦΑ

Χρονολογία: 2003, 2004, 2005
Κυβικά: 2171  κ.εκ.
Ιπποδύναμη: 173 άλογα
Ροπή: 210 Nm
0-100: 7,7 δευτερόλεπτα
Τελική: 225 χλμ/ώρα
Βάρος: 1325 κιλά
Τέλη κυκλοφορίας (2016): 630€
Διαστήματα service: ανά 15.000 χλμ
Μέση κατανάλωση: 6,9 λίτρα/100χλμ

ΠΛΑΙΣΙΟ

Η BMW Z4 στο τεστ πρόσκρουσης της Euro NCAP απέσπασε 4 αστέρια, όσο δηλαδή και τα περισσότερα κάμπριο αυτοκίνητα.

Συγκριτικά με την προγενέστερη Ζ3, η Ζ4 ενισχύθηκε στην ακαμψία του πλαισίου, ενώ απέκτησε και νέα πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.

Στον έλεγχο που κάνουμε στις μεταχειρισμένες BMW Z4, ελέγχουμε την κατάσταση των αναρτήσεων, τα silent blocks, τα μπαλάκια και οτιδήποτε έχει να κάνει με τη σωστή λειτουργία των αναρτήσεων.

ΜΗΧΑΝΙΚΑ

Η Ζ4 δεν έχει δείκτη λαδιού γι’αυτό καλό είναι να είσαι σε μια “ελαφρά” εγρήγορση και να ελέγχεις τακτικά το λάδι του κινητήρα. Η ίδια η BMW έχει αναφέρει ότι μια “τσιμπημένη” κατανάλωση λαδιού της τάξης των 700ml ανά 1.000 χλμ, είναι αποδεκτή. Ανάλογα βέβαια και τη χρήση που κάνεις.

Το τιμόνι της ΒΜW Ζ4 είναι ηλεκτρικά υποβοηθούμενο. Κάνοντας test drive, έλεγξε κατά πόσο είναι σφιχτό και εκτίμησε την συνολική συμπεριφορά του στις ανώμαλες επιφάνειες του δρόμου. Αν θέλει αλλαγή η κολόνα τιμονιού, το κόστος δεν θα είναι καθόλου μικρό.

Αν είσαι enthusiast της πισωκίνητης οδήγησης, πρέπει να ξέρεις ότι το αυτοκίνητο δεν διαθέτει μπλοκέ διαφορικό!

Ο τεχνικός έλεγχος της Spotmechanic καλύπτει ανάρτηση και άξονες, το σύστημα διεύθυνσης, το σύστημα πέδησης καθώς και τις ρόδες και τα ελαστικά, ενώ καταγράφουμε την κατάστασή τους είτε υπάρχει κάποιο εύρημα είτε όχι. Δες και τα 38 σημεία που κοιτάμε με πάνω από 50 ελέγχους εδώ

ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΕΡΗ

Ένα από τα βασικά που πρέπει να ελέγξεις σε μια μεταχειρισμένη BMW Z4 είναι οι πολλαπλασιαστές. Ο τρόπος για να διαπιστώσεις αν υπάρχει πρόβλημα στο συγκεκριμένο θέμα είναι να πας μια βόλτα. Οι μικρές δονήσεις που ενδεχομένως να νιώσεις όταν ο αυτοκίνητο βρίσκεται στο ρελαντί, είναι ένδειξη ότι κάποιος ή και όλοι οι πολλαπλασιαστές έχουν πρόβλημα.

Εμείς με ένα πολύμετρο θα ελέγξουμε την κατάσταση της μπαταρίας για να ξέρεις αν χρειαστεί να την αντικαταστήσεις ή όχι.

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Στην διθέσια καμπίνα της BMW Z4, τα καθίσματα είναι άνετα και σε “αγκαλιάζουν” επαρκώς για να νιώθεις σταθερότητα. Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή, ενώ ο συνοδηγός έχει αρκετό διαθέσιμο χώρο στα πόδια του. Όταν η οροφή είναι ανοιχτή, ο αέρας στροβιλίζεται μέσα στην καμπίνα ακόμα και αν το αυτοκίνητο διαθέτει ανεμοθραύστη. Ωστόσο αυτό δεν αποτελεί ιδιαίτερο πρόβλημα και οι επιβάτες, ακόμα και στην εθνική οδό, μπορούν να ακούσουν ο ένας τον άλλον και να συζητήσουν μια χαρά.

Το πορτ-μπαγκάζ έχει αξιοπρεπή χωρητικότητα (240 λίτρα) η οποία αυξάνεται όταν η οροφή παραμένει κλειστή.

Η υφασμάτινη οροφή ανοίγει και κλείνει σε μόλις 10 δευτερόλεπτα με το πάτημα ενός κουμπιού.

ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Όσον αφορά το εξωτερικό, τα συνηθέστερα προβλήματα, όπως και σε πολλά αυτοκίνητα κάμπριο, εντοπίζονται στην λειτουργία της αναδιπλούμενης οροφής. Το πιο κοινό είναι η δυσλειτουργία στον μηχανισμό της κουκούλας λόγω του ότι οι υδρορροές δεξιά και αριστερά μαζεύουν νερό από τη βροχή. Γι’αυτό λοιπόν, αγοράζοντας μεταχειρισμένη BMW Z4, καλό θα ήταν να ζητήσεις εγγύηση.

Κατά τα άλλα, έλεγξε τα φωτιστικά σώματα για τυχόν υγρασία και οπωσδήποτε, μην ξεχάσεις να δεις την κατάσταση των ελαστικών! Εμείς με ένα παχύμετρο μετράμε το πάχος του πέλματος και σου λέμε ακριβώς την κατάστασή τους!

ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Η BMW Z4 είναι εξοπλισμένη με σύστημα ευστάθειας (ESP) το οποίο θα αποτρέψει την απώλεια πρόσφυσης στους πίσω τροχούς, ενώ διαθέτει βέβαια και ABS για να μην μπλοκάρουν οι τροχοί κατά τη διάρκεια έντονου φρεναρίσματος.

Σε τι τιμή θα το βρω σήμερα ως μεταχειρισμένο;

H μέση τιμή που μπορείς να βρεις μια μεταχειρισμένη BMW Z4 2.2i κυμαίνεται γύρω στις 8.600€. 

Τι εναλλακτικές έχω;

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Η Z4 είναι από τα αυτοκίνητα που έχουν κατασκευαστεί με επίκεντρο την οδηγική απόλαυση. Η ανοιχτή οροφή σε συνδυασμό με τη χροιά του 6-κύλινδρου κινητήρα θα σου κλέψουν την καρδιά! Αν ζητάς ένα στυλάτο roadster, με ποιότητα κατασκευής, πίσω κίνηση και σχετικά προσιτή τιμή, τότε η BMW Z4 2.2i είναι από τα αυτοκίνητα που πρέπει να λάβεις σοβαρά υπόψιν σου!

Βρες Ελεγμένα Sport Αυτοκίνητα

 

1 Shares
Share1
Tweet
Pin
Share